Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067
Назва: | Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна Гриньова, Наталія В'ячеславівна |
Ключові слова: | студенти-психологи творчість потенціал дистанційне навчання |
Дата публікації: | 27-кві-2021 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Гриньова Н. В., Перепелюк Т. Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, Перепелюк Т.Д. [та ін.] МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 323-369. |
Серія/номер: | УДК;37.015.31(02) |
Короткий огляд (реферат): | У ході професійної підготовки майбутніх вчителів, психологів, соціальних педагогів тощо, особлива увага приділяється розвитку творчої особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю мислення, вирізняється креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі, здатна знаходити адекватні форми організації процесу у якому перебуває, оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стан розвитку компонентів....pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
МОНОГРАФІЯ.pdf | 446,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.