Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067
Назва: Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Гриньова, Наталія В'ячеславівна
Ключові слова: студенти-психологи
творчість
потенціал
дистанційне навчання
Дата публікації: 27-кві-2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Гриньова Н. В., Перепелюк Т. Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, Перепелюк Т.Д. [та ін.] МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 323-369.
Серія/номер: УДК;37.015.31(02)
Короткий огляд (реферат): У ході професійної підготовки майбутніх вчителів, психологів, соціальних педагогів тощо, особлива увага приділяється розвитку творчої особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю мислення, вирізняється креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі, здатна знаходити адекватні форми організації процесу у якому перебуває, оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан розвитку компонентів....pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
МОНОГРАФІЯ.pdf446,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.