Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14068
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чупіна, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T08:45:36Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T08:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Чупіна К. О. Психолого-педагогічний супровід студентів з особливими освітніми потребами в умовах закладу вищої освіти // Психологічний журнал. 2021., вип. 7 T. 1. С. 74-85. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14068 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально- психологічної адаптації К. РоджерсаР.Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.98:376-057.87 | - |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивні групи | uk_UA |
dc.subject | студенти з ООП | uk_UA |
dc.subject | Сovid-19 | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | команда психологопедагогічного супроводу | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід студентів з особливими освітніми потребами в умовах закладу вищої освіти | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7 випуск.pdf | 2,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.