Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
Назва: Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії
Інші назви: The State Of Preparation Of Psychological-And-Pedagogical Staff To Work In Conditions Of Educational Inclusion
Автори: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
освітня інклюзія
психолого-педагогічні кадри
проблеми формування професіоналізму психолого-педагогічних кадрів в галузі інклюзивної освіти
модернізація підготовки та перепідготовки
Дата публікації: 6-лип-2017
Видавництво: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Бібліографічний опис: Малишевська І.А. Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. Вісник Черкаського Університету. Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип.10. С.83-87.
Серія/номер: УДК;378
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню стану підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. У статті визначено, що Україна перебуває на початку кардинальних змін освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами. Стрімко активізується пошук шляхів і засобів удосконалення професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізацію підготовки та перепідготовки психолого-педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання в Україні. Окреслено проблеми формування професіоналізму спеціалістів масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
ISSN: 2076-586Х
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
МІА_Черкаси.pdf252,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.