Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14088
Назва: Удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти
Інші назви: Improvement Of Pedagogical Professionals’ Training For Working In Conditions Of Inclusive Education
Автори: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
діти з особливими освітніми потребами
методологічні засади
удосконалення підготовки педагогічних фахівців
Дата публікації: 7-лип-2020
Видавництво: ТОВ «Талком»
Бібліографічний опис: Малишевська І.А. Удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи / / [редкол.: Л.Б. Лук’янова (голова), О.В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти іосвіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ: ТОВ «Талком», 2020. Вип. 1 (17). С. 59-67
Серія/номер: УДК;378.018.8..373.011.3-051]:376
Короткий огляд (реферат): Оглядову статтю присвячено дослідженню шляхів удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Акцентовано, що інклюзивна освіта феноменологічно пов’язана з розвитком інклюзивного суспільства, що засвідчує етапність її розбудови: ексклюзія, сегрегація, інтеграція, інклюзія. Визначено гуманістичні засади інклюзивної освіти. Зазначено, що її цінності та принципи базуються на визнанні значущості кожного суб’єкта освітнього процесу. Виокремлено основні чинники впливу на підготовку та перепідготовку педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Окреслено основні причини не готовності педагогічних працівників забезпечити дітям з особливими освітніми потребами якісне інклюзивне навчання. З’ясовано, що підготовку педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти необхідно здійснювати на всіх рівнях: від системи навчання здобувачів вищої освіти до системи підвищення кваліфікації досвідчених практиків. Відзначено, що в Україні активізувався пошук стратегічних напрямів професійної підготовки педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Акцентовано увагу на перспективних завданнях підготовки педагогів для освітньої інклюзії, розв’язання яких необхідно покласти на педагогічні заклади вищої освіти. Доведено, що нагальною потребою має стати удосконалення змісту підготовки педагогічних фахівців у галузі інклюзивної освіти. Окреслено перспективні шляхи удосконалення системи підготовки педагогічних фахівців закладів дошкільної загальної середньої освіти до роботи в умовах освітньої інклюзії. До шляхів удосконалення віднесено введення нових спеціалізацій, наповнення навчальних планів дисциплінами інклюзивного спрямування, включення інклюзивно зорієнтованих змістових модулів до загальних навчальних курсів та методик фахових дисциплін педагогічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14088
ISSN: 2308-6386
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
document1.pdf558,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.