Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14091
Назва: До вивчення соціально-психологічної готовності старшокласників щодо професійного вибору
Автори: Поліщук, Олена Романівна
Ключові слова: соціально-психологічна готовність
професійне самовизначення старшокласників
соціально-професійне самовизначення
особистість
вибір професії
професійне навчання
Дата публікації: 23-тра-2021
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поліщук О. Р. До вивчення соціально-психологічної готовності старшокласників щодо професійного вибору. Науковий вісник Ужгородського університету. 2021. Вип. 1 (48). С. 343–349.
Серія/номер: УДК;159.9.072:[373.5-057.874:331.54]
Короткий огляд (реферат): Сьогодні вкрай необхідна модернізація системи професійної орієнтації населення в Україні відповідно до вимог ринкової економіки змісту, форм і методів профорієнтаційної діяльності, запитів суспільства та досягнень видатних науковців у вивченні професійного становлення й особистісного розвитку особистостей. Формується потреба критичного переосмислення минулого, удосконалення його здобутків і збагачення найкращими зразками світової науки та практики. Саме це дасть змогу виявити ознаки дисбалансу між попитом та пропозицією на ринку праці, визначити перспективи розвитку теорії та методики професійної орієнтації дітей, молоді та дорослих людей в Україні. Перед випускниками шкіл стоїть проблема вибору шляху підготовки до майбутньої професії. Часто професійне навчання в закладі обирається випадково. Половина випускників шкіл одразу влаштовуються на роботу, не маючи при цьому спеціальної підготовки і через це професійних перспектив кар’єрного зросту. Мета статті полягає в теоретичному аналізі наукової проблеми соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти, розкритті проблеми професійного самовизначення особистості в умовах ринкових процесів. Методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; порівняльно-історичний метод зарубіжного та вітчизняного досвіду щодо вивчення соціально-психологічної готовності як соціально-психологічного феномену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14091
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Do vyvchennia sotsialno-psykholohichnoi hotovnosti starshoklasnykiv shchodo profesiinoho vyboru.pdf9,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.