Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевський, Олег Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T08:50:23Z | - |
dc.date.available | 2021-10-08T08:50:23Z | - |
dc.date.issued | 2020-08-26 | - |
dc.identifier.citation | Малишевський О. В. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : моногр. / О. В. Малишевський. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 468 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-304-368-5 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102 | - |
dc.description.abstract | Монографія присвячена теоретичним та методичним засадам формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У монографії представлено концепцію формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції професійно зорієнтованого змісту навчання, розроблену систему формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю; науково обґрунтовано зміст теоретичної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр», що навчаються за спеціальністю «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», яка передбачає реалізацію проєктної технології навчання. Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, методистам. | uk_UA |
dc.publisher | Видавець "Сочінський М.М." | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:[377.011.3-051:004](02) | - |
dc.subject | професійна мобільність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка інженерів-педагогів | uk_UA |
dc.subject | вища професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | інженери-педагоги комп'ютерного профілю | uk_UA |
dc.subject | система формування професійної мобільності інженера-педагога | uk_UA |
dc.subject | готовність до професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | професія | uk_UA |
dc.subject | система професійної освіти | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | синергетика | uk_UA |
dc.subject | Синергетичне середовище формування професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | суб’єктно-діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | готовність до діяльності | uk_UA |
dc.subject | компоненти професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | міжпредметна інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтеграція теорії і практики | uk_UA |
dc.subject | концептуальні засади формування професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | структура діяльності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю | uk_UA |
dc.subject | принципи формування професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | Траєкторія розвитку готовності до професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | модель готовності до професійної мобільності | uk_UA |
dc.subject | методика формування професійної мобільності | uk_UA |
dc.title | Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
!!Монографія_Last.pdf | 3,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.