Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:50:23Z-
dc.date.available2021-10-08T08:50:23Z-
dc.date.issued2020-08-26-
dc.identifier.citationМалишевський О. В. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : моногр. / О. В. Малишевський. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 468 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-368-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102-
dc.description.abstractМонографія присвячена теоретичним та методичним засадам формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У монографії представлено концепцію формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції професійно зорієнтованого змісту навчання, розроблену систему формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю; науково обґрунтовано зміст теоретичної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр», що навчаються за спеціальністю «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», яка передбачає реалізацію проєктної технології навчання. Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, методистам.uk_UA
dc.publisherВидавець "Сочінський М.М."uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:[377.011.3-051:004](02)-
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка інженерів-педагогівuk_UA
dc.subjectвища професійна освітаuk_UA
dc.subjectінженери-педагоги комп'ютерного профілюuk_UA
dc.subjectсистема формування професійної мобільності інженера-педагогаuk_UA
dc.subjectготовність до професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectмобільністьuk_UA
dc.subjectпрофесіяuk_UA
dc.subjectсистема професійної освітиuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectСинергетичне середовище формування професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectготовність до діяльностіuk_UA
dc.subjectкомпоненти професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectміжпредметна інтеграціяuk_UA
dc.subjectінтеграція теорії і практикиuk_UA
dc.subjectконцептуальні засади формування професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectструктура діяльності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілюuk_UA
dc.subjectпринципи формування професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectТраєкторія розвитку готовності до професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectмодель готовності до професійної мобільностіuk_UA
dc.subjectметодика формування професійної мобільностіuk_UA
dc.titleФормування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засадиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
!!Монографія_Last.pdf3,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.