Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевський, Олег Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T08:50:45Z | - |
dc.date.available | 2021-10-08T08:50:45Z | - |
dc.date.issued | 2009-10-12 | - |
dc.identifier.citation | Малишевський О. В. Пропедевтика інформаційної культури учнів основної школи : монографія. Умань: ПП Жовтий, 2009. 238 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 976-966-2113-97-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14103 | - |
dc.description.abstract | Монографія присвячена проблемі формування основ інформаційної куль-тури учнів основної школи на засадах інтеграції і впровадження інформаційно-комунікаційних технологій до процесу трудового навчання. Автором запропонована модель формування основ інформаційної культури учнів основної школи на заняттях з трудового навчання та художньої праці, а також експериментальна програма з "Трудового навчання: дизайн (проекту-вальна діяльність) і технології". Досліджено психолого-педагогічні умови реалі-зації міжпредметних зв’язків при впровадженні запропонованої авторської про-грами. Видання адресовано методистам, учителям, студентам педагогічних вузів. | uk_UA |
dc.publisher | ПП Жовтий | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;6(07):373.62 | - |
dc.relation.ispartofseries | ББК;74.262.9:74.268 | - |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UA |
dc.subject | учні загальоосвітньої школи | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерна грамотність | uk_UA |
dc.subject | пропедевтика інформаційної культури | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтована модель трудового навчання | uk_UA |
dc.subject | особистісно-інформаційний простір | uk_UA |
dc.subject | інформація | uk_UA |
dc.subject | інформаційне середовище | uk_UA |
dc.subject | вербальна інформація | uk_UA |
dc.subject | сенсорна інформація | uk_UA |
dc.subject | структурна (речовинна) інформація | uk_UA |
dc.subject | функції соціально-педагогічної інформації | uk_UA |
dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня галузь "Технології" | uk_UA |
dc.subject | резонансне поле сприймання інформації | uk_UA |
dc.subject | складові інформаційної культури | uk_UA |
dc.subject | практичний досвід | uk_UA |
dc.subject | алгоритм формування інформаційної культури | uk_UA |
dc.subject | інтеграція проектувальної діяльності і технологій | uk_UA |
dc.subject | інформаційні аналоги | uk_UA |
dc.subject | модель пропедевтики інформаційної культури | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | структура інформаційної культури особистості | uk_UA |
dc.subject | цілісні перцептивні образи | uk_UA |
dc.subject | мисленнєвий алгоритм | uk_UA |
dc.title | Пропедевтика інформаційної культури учнів основної школи | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія Last.pdf | 4,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.