Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117
Назва: Квест-технології в профорієнтаційної роботи.
Автори: Міщенко, Марина Сергіївна
Ключові слова: квест-технології
професійне самовизначення
старшокласники
технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Міщенко М. С. Квест-технології в профорієнтаційної роботи. Профорієнтація серед учнівської молоді в умовах інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 14 квітня 2021 р.). Умань : Візаві, 2021. С. 79–80.
Короткий огляд (реферат): Пpoфеcійне самовизначення кожної людини розпочинається з раннього дитинства, коли в грі вона бере на себе різні пpофеcійні ролі, а також програє поведінку, пов’язані з ними. У ранній юності зaвершується пpoфеcійне самовизначення випускника, яке впливатиме на все його подальше життя. Цим обумовлюється неoбхідність проведення систематичної роботи з учнями з питань пpофеcійної орієнтації і життєвому cамoвизначенню протягом всього періоду навчанняя в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvest-tekhnolohii v proforiientatsiinoi roboty.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.