Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-11T07:22:33Z-
dc.date.available2021-10-11T07:22:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМіщенко М. С. Квест-технології в профорієнтаційної роботи. Профорієнтація серед учнівської молоді в умовах інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 14 квітня 2021 р.). Умань : Візаві, 2021. С. 79–80.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117-
dc.description.abstractПpoфеcійне самовизначення кожної людини розпочинається з раннього дитинства, коли в грі вона бере на себе різні пpофеcійні ролі, а також програє поведінку, пов’язані з ними. У ранній юності зaвершується пpoфеcійне самовизначення випускника, яке впливатиме на все його подальше життя. Цим обумовлюється неoбхідність проведення систематичної роботи з учнями з питань пpофеcійної орієнтації і життєвому cамoвизначенню протягом всього періоду навчанняя в школі.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectквест-технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleКвест-технології в профорієнтаційної роботи.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvest-tekhnolohii v proforiientatsiinoi roboty.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.