Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-11T12:52:30Z-
dc.date.available2021-10-11T12:52:30Z-
dc.date.issued2020-02-27-
dc.identifier.citationНестеренко І. Б., Бондар Г. О. Професійно орієнтоване навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностей. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 6. С.125 – 137uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14126-
dc.description.abstractСтаття висвітлює проблему іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей. Визначено, що основною особливістю іноземної мови є професійно орієнтований підхід до її вивчення, що передбачає формування у студентів здатності до іншомовного спілкування у конкретних сферах і ситуаціях. Досліджено значимість, зміст, інструменти реалізації та результати навчання. За допомогою діагностики домінуючої перцептивної модальності С. Єфремцева охарактеризовано домінуючий тип особистості майбутніх економістів, що дало змогу визначити їх загальні особливості для подальшої побудови професійно орієнтованого навчання іноземній мові, а також окреслити найкращі технології такого навчання.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016:81’243]:502-057.875-
dc.subjectмайбутні спеціалістиuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectперцептивна модальністьuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectзагально-методичні принципи навчанняuk_UA
dc.subjectпринцип візуального сприйняття інформаціїuk_UA
dc.subjectновітні технології навчанняuk_UA
dc.titleПрофесійно орієнтоване навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностейuk_UA
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
210233-Текст статті-473523-1-10-20200820.pdf663,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.