Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14136
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заріцький, Олексій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Гульбс, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Діхтяренко, Світлана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Тішакова, Людмила Тимофіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T05:51:57Z | - |
dc.date.available | 2021-10-12T05:51:57Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-01 | - |
dc.identifier.citation | Zaritskyi O., Gulbs O., Dikhtyarenko S., Tyshakova L. // SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICES IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS: THE REALITIES OF THE PRESENT AND PROSPECTS FOR THE FUTURE. // DESIGNING AN INDIVIDUAL TRAJECTORY OF EDUCATOR’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF THE CONCEPT OF “LIFELONG LEARNING”. Collective Scientific Monograph, B. Shneider (ed.). States, Texas, Dallas. 20 june, 2021. pp. 20-48. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-1-63848-592-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14136 | - |
dc.description.abstract | В сьогоднішніх умовах основна увага приділяється психологічній діяльність фахівців служби повинна бути орієнтована на готовність виконувати не тільки функціональні завдання, а й забезпечити систему якісних соціально-психологічних послуги, що відповідають потребам студентів, школярів, батьків і вчителя. Метою дослідження було вивчення якості соціальних і Психологічні служби в освітніх установах області і створюють рекомендації по їх покращенню. Методи дослідження: анкети для керівників психологічних служб. В містах / районах, керівники освітніх установ, фахівці психологічної послуги в освітніх установах, ППС, студенти 4, 6, 9, 11 класи і батьки. Дослідження показало, що якість соціальних і психологічних послуг в навчальних закладів області задовільний. Потреби, реалістичні очікування і уявлення про діяльність психологічної служби учні, вчителі, батьки, які також мають позитивний контекст. Значення дослідження полягає в тому, що практичні рекомендації щодо підвищення якості соціальних і психологічних послуг в освітні установи надані фахівцям психологічної служби. | uk_UA |
dc.publisher | Primedia eLaunch LLC (USA) TX 75001, United States, Texas, Dallas | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC;37.091.12:005.963(082) | - |
dc.subject | соціальні та психологічні служби; | uk_UA |
dc.subject | психологічна служба; | uk_UA |
dc.subject | професійна компетенція; | uk_UA |
dc.subject | взаємодія. | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПОСЛУГИ В ОСВІТІ УСТАНОВИ: РЕАЛЬНОСТІ СПРАВЖНЬОГО І ПЕРСПЕКТИВИ НА МАЙБУТНЄ | uk_UA |
dc.title.alternative | SOCIO-PSYCHOLOGICAL SERVICES IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS: THE REALITIES OF THE PRESENT AND PROSPECTS FOR THE FUTURE | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монография Американская 06.2021.pdf | 8,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.