Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Назва: Теоретико-методологічні засади дослідження творчості викладача у контексті розвитку його професійної свідомості
Автори: Гульбс, Ольга Анатоліївна
Кобець, Олександр Володимирович
Малеев, Денис Вікторович
Ключові слова: Розвиток творчої особистості викладача,
Актуалізація творчого потенціалу викладача,
Професійна педагогічна рефлексія,
Розвиток системи освіти.
Дата публікації: 27-кві-2021
Видавництво: Умань: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 376 с.
Серія/номер: УДК;37.015.31(02)
Короткий огляд (реферат): У процесі глобальних продуктивних перетворень, євроінтеграційних спрямувань, що відбуваються в українській державі, виняткового значення набуває якісна національна вища освіта, яка має виховувати інноваційну особистість, громадянина України і світу з планетарним мисленням, спроможну до постійного ціннісного професійного зростання, спілкування з іншими культурами, духовного перетворення дійсності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Колективна монографія каф.псих.УДПУ 2021.pdf3,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.