Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorМалежик, Петро Михайлович-
dc.date.accessioned2021-11-24T07:52:17Z-
dc.date.available2021-11-24T07:52:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМалежик П.М., Ткачук Г.В. Організація практико-технічної підготовки майбутніх ІТ-фахівців за допомогою вебінарів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання. 2020. Випуск 22(29). С. 52-58uk_UA
dc.identifier.issn2411-8869-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14221-
dc.description.abstractАналіз сучасної наукової та навчально-методичної літератури дозволив дійти висновку, що сьогодні є недостатньою кількість професійно-орієнтованої навчальної літератури з використання технології вебінару в навчальному процесі. В даній статті подано комплексне дослідження, в якому вивчаються питання програмного забезпечення, організаційно-методичних вимог до проведення вебінарів, вибір платформи. Розглянуто передумови, описано процес створення, проаналізовано функціональні характеристики та результати функціонування системи навчання технічних дисциплін майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Серед значної кількості відомих платформ для підтримки проведення вебінарів виокремлено платформу BigBlueButton, яка є безкоштовним і вільно поширюваним програмним забезпеченням з відкритим вихідним кодом. Описано та рекомендовано низку організаційно-методичних заходів для проведення успішного вебінару. Відзначено, що дотримання методичної, технічної та організаційної складових проведення вебінарів є надзвичайно важливим для досягнення позитивного результату у підготовці фахівців. Показано, що використання технології вебінарів значно розширює можливості організації освітнього процесу, сприяє формуванню у майбутніх ІТ-фахівців системи технічних понять, знань та умінь в галузі проведення онлайнових занять і, таким чином, надає можливість удосконалити практико-технічну підготовку студентів. Попри всі незручності, практично всі види аудиторних занять у традиційній освіті можуть бути реалізовані засобами вебінарів. Проте, ряд проблем такої технології як форми організації навчання не дають підстави для повної заміни традиційного аудиторного навчання. Її використання уможливлює значно покращити та вдосконалити освітній процес, перевести на інший рівень процес осмислення навчального матеріалу, урізноманітнити форми організації навчальної діяльності.uk_UA
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378 147:004.92-
dc.subjectІТ-фахівціuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectтехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectпрактико-технічна підготовкаuk_UA
dc.subjectвебінарuk_UA
dc.subjectwebinaruk_UA
dc.subjectBigBlueButtonuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.titleОрганізація практико-технічної підготовки майбутніх ІТ-фахівців за допомогою вебінарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Tkachuk_Malezhyk.pdf339,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.