Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14221
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Малежик, Петро Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T07:52:17Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T07:52:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Малежик П.М., Ткачук Г.В. Організація практико-технічної підготовки майбутніх ІТ-фахівців за допомогою вебінарів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання. 2020. Випуск 22(29). С. 52-58 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2411-8869 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14221 | - |
dc.description.abstract | Аналіз сучасної наукової та навчально-методичної літератури дозволив дійти висновку, що сьогодні є недостатньою кількість професійно-орієнтованої навчальної літератури з використання технології вебінару в навчальному процесі. В даній статті подано комплексне дослідження, в якому вивчаються питання програмного забезпечення, організаційно-методичних вимог до проведення вебінарів, вибір платформи. Розглянуто передумови, описано процес створення, проаналізовано функціональні характеристики та результати функціонування системи навчання технічних дисциплін майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Серед значної кількості відомих платформ для підтримки проведення вебінарів виокремлено платформу BigBlueButton, яка є безкоштовним і вільно поширюваним програмним забезпеченням з відкритим вихідним кодом. Описано та рекомендовано низку організаційно-методичних заходів для проведення успішного вебінару. Відзначено, що дотримання методичної, технічної та організаційної складових проведення вебінарів є надзвичайно важливим для досягнення позитивного результату у підготовці фахівців. Показано, що використання технології вебінарів значно розширює можливості організації освітнього процесу, сприяє формуванню у майбутніх ІТ-фахівців системи технічних понять, знань та умінь в галузі проведення онлайнових занять і, таким чином, надає можливість удосконалити практико-технічну підготовку студентів. Попри всі незручності, практично всі види аудиторних занять у традиційній освіті можуть бути реалізовані засобами вебінарів. Проте, ряд проблем такої технології як форми організації навчання не дають підстави для повної заміни традиційного аудиторного навчання. Її використання уможливлює значно покращити та вдосконалити освітній процес, перевести на інший рівень процес осмислення навчального матеріалу, урізноманітнити форми організації навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378 147:004.92 | - |
dc.subject | ІТ-фахівці | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | технічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | практико-технічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вебінар | uk_UA |
dc.subject | webinar | uk_UA |
dc.subject | BigBlueButton | uk_UA |
dc.subject | Moodle | uk_UA |
dc.title | Організація практико-технічної підготовки майбутніх ІТ-фахівців за допомогою вебінарів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Tkachuk_Malezhyk.pdf | 339,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.