Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T07:53:22Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T07:53:22Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-01 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г. В. Аналіз онлайнових середовищ для вивчення основ мікроелектроніки. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021): тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції, 01-03 квітня 2021 р. Житомир, 2021. С.154-155 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14223 | - |
dc.description.abstract | В умовах розвитку інформаційних технологій вивчення будь-якого предмету нині не складає великих труднощів, оскільки інформація, яка накопичується шаленими темпами в мережі Інтернет є практично невичерпною. Сьогодні сучасна людина забезпечена широкими можливостями для здійснення освіти і самоосвіти – ресурси, засоби, технології тощо. Вивчення основ комп’ютерної мікроелектроніки набуває особливої актуальності, оскільки в сучасному світі практично вся діяльність людини пов’язана з використанням електронного обладнання. Розуміння принципів будови пристроїв, знання особливостей роботи та вміння аналізувати роботу обладнання, добирати потрібне технічне обладнання, а також конструювати різноманітні пристрої – є важливими технічними компетентностями майбутніх учителів інформатики в галузі комп’ютерної мікроелектроніки. Для вивчення основ комп’ютерної мікроелектроніки нами здійснено добір відповідних програмних засобів, які допоможуть студенту у вивченні цієї дисципліни та формуванню відповідних компетентностей. У роботі розглянуто такі програмні засоби: Virtual BreadBoard, Proteus Design, PSpice, Fritzing та Tinkercad. | uk_UA |
dc.publisher | Житомирська політехніка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:621.3.049.77]:004.9 | - |
dc.subject | онлайнові середовища | uk_UA |
dc.subject | мікроелектроніка | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна мікроелектроніка | uk_UA |
dc.subject | технічні компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі інформатики | uk_UA |
dc.subject | інформатика | uk_UA |
dc.subject | Covid-19 | uk_UA |
dc.subject | Virtual BreadBoard | uk_UA |
dc.subject | Proteus Design | uk_UA |
dc.subject | PSpice | uk_UA |
dc.subject | Fritzing | uk_UA |
dc.subject | Tinkercad | uk_UA |
dc.subject | Circuits | uk_UA |
dc.subject | електронна схема | uk_UA |
dc.subject | мікроконтроллер | uk_UA |
dc.subject | Arduino | uk_UA |
dc.subject | Autodesk | uk_UA |
dc.subject | САПР | uk_UA |
dc.title | Аналіз онлайнових середовищ для вивчення основ мікроелектроніки | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези доповідей ІКТ_2021_Ткачук.pdf | 87,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.