Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14251
Назва: Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: професійно-педагогічна компетентність
експериментальна група
контрольна група
учителі початкової школи
викладачі
педагогічний експеримент
дистанційне навчання
діагностика
Дата публікації: 29-кві-2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50.
Серія/номер: УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14251
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
232756-Текст статті-532047-1-10-20210528.pdf841,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.