Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14260
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Попиченко, Світлана Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Кравчук, Неля Павлівна | - |
dc.contributor.author | Бутенко, Ольга Григорівна | - |
dc.contributor.author | Мельникова, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Рябошапка, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-27T22:01:19Z | - |
dc.date.available | 2021-11-27T22:01:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього і дошкільного віку : сучасні підходи та освітні технології : монографія / Л. В. Іщенко, С. С. Попиченко, Н. П. Кравчук [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. — Умань : Візаві, 2021. — 281 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14260 | - |
dc.description.abstract | Монографія є спробою узагальнити досягнення наукового колективу кафедри психології та педагогіки розвитку дитини за напрямами: сучасні підходи до психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; особливості психологічного захисту та соціально-психологічної безпеки, виникнення конфліктів дитини, формування мовленнєвої компетентності, бережного ставлення до свого життя, розвиток інтелектуальної обдарованості особистості, психологічні чинники ефективності організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку та вихователів закладів дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.98:37.013.42-053.4(02) | - |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | пошукова діяльність | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | конфлікти | uk_UA |
dc.subject | безпека дитини | uk_UA |
dc.subject | дитячо-батьківські відносини | uk_UA |
dc.subject | музикотерапія | uk_UA |
dc.subject | етнопсихологія | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна обдарованість | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього і дошкільного віку : сучасні підходи та освітні технології | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія колективна 2021 репозитарій.pdf | 347,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.