Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorПопиченко, Світлана Сергіївна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-11-27T22:01:19Z-
dc.date.available2021-11-27T22:01:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього і дошкільного віку : сучасні підходи та освітні технології : монографія / Л. В. Іщенко, С. С. Попиченко, Н. П. Кравчук [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. — Умань : Візаві, 2021. — 281 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14260-
dc.description.abstractМонографія є спробою узагальнити досягнення наукового колективу кафедри психології та педагогіки розвитку дитини за напрямами: сучасні підходи до психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; особливості психологічного захисту та соціально-психологічної безпеки, виникнення конфліктів дитини, формування мовленнєвої компетентності, бережного ставлення до свого життя, розвиток інтелектуальної обдарованості особистості, психологічні чинники ефективності організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку та вихователів закладів дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98:37.013.42-053.4(02)-
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпошукова діяльністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectконфліктиuk_UA
dc.subjectбезпека дитиниuk_UA
dc.subjectдитячо-батьківські відносиниuk_UA
dc.subjectмузикотерапіяuk_UA
dc.subjectетнопсихологіяuk_UA
dc.subjectінтелектуальна обдарованістьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього і дошкільного віку : сучасні підходи та освітні технологіїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Монографія колективна 2021 репозитарій.pdf347,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.