Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266
Назва: Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі.
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Коберник, Галина Іванівна
Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: категорія
педагогіка
виховання
взаємодія
вплив
передача досвіду
Дата публікації: 1-жов-2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Коберник О., Коберник Г., Білецька І. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 2(22). С. 70 – 81.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ст Кат вих.pdf385,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.