Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-11-29T10:54:07Z-
dc.date.available2021-11-29T10:54:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation13. Рябошапка О. В. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 77 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 185–190.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14272-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.41uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. Реформування змісту освіти вносить корективи в систему освіти і, зокрема, специфіку підготовки майбутніх освітян. Оскільки освітні зміни розпочалися з початкової ланки освіти, шляхом упровадження Нової української школи, відповідно, приділяти увагу варто підготовці фахівців із початкової освіти. Актуальність проблеми підтверджується на законодавчому рівні (Закон України «Про освіту», Концепція «Нова українська школа»), і зумовлюється потребою ринку праці. Проблема підготовки майбутніх педагогів розглядалась багатьма вітчизняними вченими з позицій вимог до педагога, формування його особистості та набуття професійних знань та досвіду. Провідна роль у формуванні майбутнього вчителя початкової школи покладена на заклади вищої освіти, де закладається фундамент для подальшого розвитку творчої особистості вчителя, який у майбутній професійній діяльності зможе сформувати творчу дитячу особистість. Важливим проявом творчої особистості вчителя початкової школи є педагогічна творчість, яка виступає критерієм його педагогічної майстерності та містить у собі сукупність модернізованих педагогічних методів та прийомів. Професійна майстерність характеризується не лише досвідом роботи, а й творчими здібностями, які розвиваються в майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Вища школа виділяє основні якості педагога, якими виступають: загальногромадянські та професійні риси; професійні компетентності, риси творчого педагога. У процесі навчання в закладі вищої освіти викладачі знайомлять студентів зі способами активізації пізнавальної діяльності та творчого мислення молодших школярів, формують уміння застосовувати сучасні педагогічні технології в освітньому процесі початкової школи. Заклад вищої освіти має не лише надати майбутньому педагогові знання, сформування уміння та навички, але й перетворити усю систему знань та умінь на професійні компетентності. Основними професійними рисами педагога вважаються соціально-моральна, професійно-педагогічна та пізнавальна спрямованість. Для ефективної підготовки майбутніх фахівців із початкової освіти варто застосовувати в освітньому процесі сучасні педагогічні технології.uk_UA
dc.publisherКиїв : Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпрофесіограмаuk_UA
dc.subjectякості педагогаuk_UA
dc.titleПроблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Рябошапка. Драгоманов.pdf319,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.