Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарчук, Ю. Г.-
dc.contributor.authorСамойленко, О. А.-
dc.contributor.authorЯщук, С. М.-
dc.contributor.authorКомар, В. П.-
dc.contributor.authorХорошун, В. П.-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:29:15Z-
dc.date.available2021-11-29T12:29:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮ. Г. Паламарчук, О. А. Самойленко, С. М. Ящук, В. П. Комар, В. П. Хорошун. Теоретичні аспекти розроблення педагогічної моделі керівництва особистісним зростанням спортсменів високої кваліфікації – здобувачів вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 232 с. Т. 1. С 154-160uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14279-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.27uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним питанням теоретичної побудови сучасної педагогічної моделі керів ництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців (самбістів) високої кваліфікації з урахуванням їх навчання в спеціалізованих навчальних закладах спортивного профілю. Головною метою цієї роботи є розроблення педагогічної моделі керівництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців висо кої кваліфікації (здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю). Відповідно до моніторингу науково-методичної та спеціальної літератури (інтернет-ресурсів) у вибраному напрямі дослідження (перший етап дослідження), членами науково-дослідної групи вста новлено, що більшість наукових здобутків провідних учених і практиків розроблені виключно в напря мах здобуття оптимальної психофізичної форми спортсменів (здобувачів вищої освіти) до змагань різних рівнів, без урахування потреб на самоосвітню діяльність відповідно до обраного ними фаху. Варто зауважити, що наявні педагогічні моделі зазначеного напряму дослідження, схожі за своєю структурою, змістом та блоками, є не актуальними та потребують удосконалення. Другий етап дослідження був присвячений розробленню педагогічної моделі керівництва особи стісним удосконаленням спортсменів-єдиноборців високої кваліфікації (самбістів, здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю), яка включає такі складники: цілі впровадження педагогічної системи; задачі освітньо-виховного (навчально-тренувального) процесу; методи організації та оптимізації педагогічного процесу; технологія прискореного особистісного зростання з технічними засобами навчання; умови прискореного особистісного зростання; відбір властивостей особистості та спеціальні рекомендації. Варто зауважити (очікується), що вірна та збалансована алгоритмізація побудови зазначеної педагогічної моделі забезпечить особистісне зростання спортсменів-єдиноборців високої кваліфіка ції (здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю) без зниження їх спортивних результатів. Ми вважаємо, що для побудови педагогічної системи керівництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців з урахуванням особливостей їх навчання в закладах вищої освіти, доцільною є організація експериментального дослідження, яке допоможе наповнити зміст відповідних компонен тів моделі педагогічної системи керівництва особистісного зростання – його завдання та контроль результатів впровадження зазначеної системи, засобами визначення особливостей, специфічності вираження особистісних властивостей спортсменів-єдиноборців в умовах навчання в закладах вищої освіти, можливості їх формування, їх цінність та особливості взаємозв’язку. Перспективи подаль ших досліджень передбачають проведення педагогічного експерименту, спрямованого на визначення ефективності розробленої членами науково-дослідної групи педагогічної моделі.uk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.27-
dc.subjectєдиноборціuk_UA
dc.subjectтренувальний процесuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectособистісне зростаннuk_UA
dc.subjectпедагогічна модельuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ КЕРІВНИЦТВА ОСОБИСТІСНИМ ЗРОСТАННЯМ СПОРТСМЕНІВ ВИСОКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ – ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
29.pdf252,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.