Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282
Назва: TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Ключові слова: school experience
pre-service teacher training
distance learning
teacher assistantship
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Alla Gembaruk. Teacher Assistantship within Distance Learning Framework. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. .86–89
Короткий огляд (реферат): Тези окреслюють особливості проведення навчально-педагогічної практики з методики навчання англійської мови студентами 3 курсу факультету іноземних мов в умовах дистанційного навчання. Описано шляхи адаптації матеріалів практики відповідно до змістових модулів.Узагальнено відгуки студентів щодо нового формату навчально-педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Alla Gembaruk_TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK.pdf830,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.