Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:46:52Z-
dc.date.available2021-11-29T12:46:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationAlla Gembaruk. Teacher Assistantship within Distance Learning Framework. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. .86–89uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282-
dc.description.abstractТези окреслюють особливості проведення навчально-педагогічної практики з методики навчання англійської мови студентами 3 курсу факультету іноземних мов в умовах дистанційного навчання. Описано шляхи адаптації матеріалів практики відповідно до змістових модулів.Узагальнено відгуки студентів щодо нового формату навчально-педагогічної практики.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectschool experienceuk_UA
dc.subjectpre-service teacher traininguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectteacher assistantshipuk_UA
dc.titleTEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORKuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Alla Gembaruk_TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK.pdf830,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.