Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
Назва: | Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу |
Автори: | Казак, Юлія Юріївна Гурський, Ігор Юрійович |
Ключові слова: | Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників Ключові слова: професіограма, учитель іноземних мов, аспект, акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм, професійна компетенція, компетентність. |
Дата публікації: | 29-чер-2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81ʼ243]:331.547 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288 |
ISSN: | 2307-4906 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf | 555,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.