Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
Назва: Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу
Автори: Казак, Юлія Юріївна
Гурський, Ігор Юрійович
Ключові слова: Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників
Ключові слова: професіограма, учитель іноземних мов, аспект, акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм, професійна компетенція, компетентність.
Дата публікації: 29-чер-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81ʼ243]:331.547
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14288
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf555,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.