Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
Назва: Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: соціальний маркетинг
соціально-економічний розвиток
план маркетингу
програма маркетингу
концепція маркетингу
Дата публікації: 29-жов-2021
Видавництво: Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 72–74
Серія/номер: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Короткий огляд (реферат): В умовах посилення ресурсних, екологічних і соціальних обмежень соціальний маркетинг може бути розвинений до рівня маркетингу змін і використаний як продуктивний інструмент управління. Оскільки початок змінам дають кризові ситуації, то соціальний маркетинг актуальний саме у своєчасному застосуванні маркетингових принципів і технологій, що використовуються для зміни поведінки людей: від небажаного до корисного стереотипу поведінки в новому контексті економічних, політичних, соціальних, організаційних і технологічних факторів і обставин зовнішнього середовища.
Опис: https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Sotsialnyi_marketynh.pdf779,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.