Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342
Назва: Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: наратив
наративізація
цифровий наратив
цифрові технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Суми (електронне видання)
Бібліографічний опис: Тітова Л.О. Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 137-139
Короткий огляд (реферат): На даному етапі розвитку освіти цифрові технології стали невід’ємним компонентом педагогічної діяльності. Використання цифрових наративів в освітньому процесі дає змогу педагогам підвищувати ефективність навчальних занять та пізнавальну активність здобувачів освіти. Ознайомлення з поняттям «цифрового наративу» майбутнього асистента вчителя природничих наук доцільно проводити на заняттях з дисципліни «Інформатика та інформаційні технології в освіті», саме після здобуття основних навичок роботи із засобами ІКТ.
Опис: https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Titova_Cufrovi_naratuvu.pdf838,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.