Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-12-06T12:42:09Z-
dc.date.available2021-12-06T12:42:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТітова Л.О. Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 137-139uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342-
dc.descriptionhttps://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdfuk_UA
dc.description.abstractНа даному етапі розвитку освіти цифрові технології стали невід’ємним компонентом педагогічної діяльності. Використання цифрових наративів в освітньому процесі дає змогу педагогам підвищувати ефективність навчальних занять та пізнавальну активність здобувачів освіти. Ознайомлення з поняттям «цифрового наративу» майбутнього асистента вчителя природничих наук доцільно проводити на заняттях з дисципліни «Інформатика та інформаційні технології в освіті», саме після здобуття основних навичок роботи із засобами ІКТ.uk_UA
dc.publisherСуми (електронне видання)uk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectнаративізаціяuk_UA
dc.subjectцифровий наративuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleВикористання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Titova_Cufrovi_naratuvu.pdf838,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.