Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14369
Назва: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ КРЕАТИВНОСТІ У КОНТЕКСТІ ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Байда, Світлана Петрівна
Ключові слова: креативність, творчість, професійна діяльність, професійний розвиток, потенціал, творча обдарованість
Дата публікації: 8-вер-2021
Видавництво: Київ: ТОВ "Видавництво "Юстон"
Бібліографічний опис: Байда С. П. Теоретичний аналіз проблеми креативності у контексті творчого характеру професійної діяльності. Вісник післядипломної освіти. «Серія «Соціальні та поведінкові науки». Київ: ТОВ "Видавництво "Юстон", 2021. Вип. 17(46). С. 10-24.
Серія/номер: УДК;УДК 159.954:331.102.312
Короткий огляд (реферат): У цій статті здійснений огляд теоретико-методологічних досліджень на предмет з’ясування природи, сутності, професійних творчих здібностей педагогів. Основна увага зосереджена на категорійному аналізі творчих здібностей людини у філософсько-психологічному дискурсі. Проаналізовано якісно нові аспекти та підходи до вивчення феномена креативності, пов'язані зі спробами їх системного вивчення та створення теоретичних моделей цих явищ. Вивчено філософсько-світоглядні, історико-педагогічні, психолого-соціологічні аспекти формування креативності особистості у вітчизняній і зарубіжній науковій літературі; подано аналітичний опис сучасного стану розробленості проблеми формування креативності в процесі професійної підготовки в педагогічній теорії; визначено його сутнісні характеристики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14369
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Байда С. Умань_ДАК.pdf655,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.