Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorСалата, Назар Тарасович-
dc.date.accessioned2021-12-10T09:07:02Z-
dc.date.available2021-12-10T09:07:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКравченко О. О., Коляда Н. М., Салата Н. Т. Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами в Україні. Соціальна робота та соціальна освіта. Київ: ФОП Ямчинський О.В. 2020. № 2. С. 13–26.uk_UA
dc.identifier.other364.4-056.26:316.362-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14386-
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз міжнародних (Конвенція ООН про права людей з інвалідністю, Стандартні правила урівняння можливостей інвалідів ООН, Декларація прав дитини ООН, Саламанська декларація та програма дій з навчання осіб з особливими потребами, Міжнародні консультації із питань раннього навчання дітей з особливими освітніми потребами) та вітчизняних (ЗУ «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про реабілітацію інвалідів України», «Про соціальні послуги») нормативно-правових актів з питань соціального захисту, освіти людей з інвалідністю.Визначено, що соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з ООП – це комплексна, багаторівнева і динамічна система заходів, спрямованих на відновлення, розвиток та утвердження соціального статусу особистості, її психологічних функцій, якостей, властивостей; захист психічного здоров’я та соціального благополуччя; соціальне залучення до повноцінної життєдіяльності та дієздатності, включення в соціальні відносини на основі усунення обмежень життєдіяльності та створення доступного середовища.З’ясовано види соціально-психологічної реабілітації: елементарна, побутова, педагогічна/соціально-педагогічна, освітня, сімейна, рекреаційна (дозвіллєва), психологічна.Соціально-психологічна реабілітація пронизує, по суті, всі аспекти роботи, спрямовані на відновлення індивідуально-особистісного статусу людини, на відновлення, розвиток і формування здібностей і якостей, що дозволяють їй успішно виконувати різні соціальні ролі (сімейні, подружні, батьківські, громадські, політичні тощо), мати можливість бути реально включеною у різні сфери соціальних відносин.Соціальну реабілітацію доцільно розглядати як ґрунтовний результат реабілітаційної діяльності, який може досягатися лише в результаті сукупності дій в рамках усіх вище названих напрямках реабілітації, так як лише в ході їх спільної реалізації можливе істинне і повноцінне відновлення здібностей інваліда до соціального функціонування.uk_UA
dc.publisherКиїв: ФОП Ямчинський О.В.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;364.4-056.26:316.362-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectсоціальна інтеграціяuk_UA
dc.titleСоціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
220765-Текст статті-499490-1-10-20201224.pdf794,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.