Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Сотська, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T07:59:50Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T07:59:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2226-3209 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390 | - |
dc.description | http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440 | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою | uk_UA |
dc.publisher | Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2] | - |
dc.subject | Мистецтвознавство | uk_UA |
dc.subject | Навчання | uk_UA |
dc.subject | Планер | uk_UA |
dc.subject | Художньо-педагогічна парадигма | uk_UA |
dc.subject | Майбутні фахівці з образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.title | Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері | uk_UA |
dc.title.alternative | Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
MIMESIS_19_SS.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.