Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorСотська, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-14T07:59:50Z-
dc.date.available2021-12-14T07:59:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389.uk_UA
dc.identifier.issn2226-3209-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390-
dc.descriptionhttp://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440uk_UA
dc.description.abstractМета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикоюuk_UA
dc.publisherКиїв: ''ІДЕЯ-ПРИНТ''uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2]-
dc.subjectМистецтвознавствоuk_UA
dc.subjectНавчанняuk_UA
dc.subjectПланерuk_UA
dc.subjectХудожньо-педагогічна парадигмаuk_UA
dc.subjectМайбутні фахівці з образотворчого мистецтваuk_UA
dc.titleХудожньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленеріuk_UA
dc.title.alternativeХудожньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленеріuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MIMESIS_19_SS.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.