Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421
Назва: РОЛЬ «ЗАДАЧНОГО» НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ
Автори: Рудницький, Сергій Олександрович
Ключові слова: стохастика
задачне навчання
теорія ймовірностей
студент
Дата публікації: 12-лис-2021
Видавництво: Суми (Електронне видання)
Бібліографічний опис: Рудницький С.О. Роль "задачного" навчання при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 115-117
Короткий огляд (реферат): У роботі показано, що використання задачного підходу при розв’язуванні завдань з теорії ймовірностей та математичної статистика сприяє ліквідації формалізму в знаннях студентів. Зокрема, описано роль та місце стохастичних задач в навчанні теорії ймовірностей та сформульовано причини застосування такого підходу.
Опис: https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Рудн Суми.pdf691,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.