Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421
Назва: | РОЛЬ «ЗАДАЧНОГО» НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ |
Автори: | Рудницький, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | стохастика задачне навчання теорія ймовірностей студент |
Дата публікації: | 12-лис-2021 |
Видавництво: | Суми (Електронне видання) |
Бібліографічний опис: | Рудницький С.О. Роль "задачного" навчання при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 115-117 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі показано, що використання задачного підходу при розв’язуванні завдань з теорії ймовірностей та математичної статистика сприяє ліквідації формалізму в знаннях студентів. Зокрема, описано роль та місце стохастичних задач в навчанні теорії ймовірностей та сформульовано причини застосування такого підходу. |
Опис: | https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези Рудн Суми.pdf | 691,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.