Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудницький, Сергій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-16T13:45:22Z | - |
dc.date.available | 2021-12-16T13:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-12 | - |
dc.identifier.citation | Рудницький С.О. Роль "задачного" навчання при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 115-117 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421 | - |
dc.description | https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі показано, що використання задачного підходу при розв’язуванні завдань з теорії ймовірностей та математичної статистика сприяє ліквідації формалізму в знаннях студентів. Зокрема, описано роль та місце стохастичних задач в навчанні теорії ймовірностей та сформульовано причини застосування такого підходу. | uk_UA |
dc.publisher | Суми (Електронне видання) | uk_UA |
dc.subject | стохастика | uk_UA |
dc.subject | задачне навчання | uk_UA |
dc.subject | теорія ймовірностей | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ «ЗАДАЧНОГО» НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези Рудн Суми.pdf | 691,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.