Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницький, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2021-12-16T13:45:22Z-
dc.date.available2021-12-16T13:45:22Z-
dc.date.issued2021-11-12-
dc.identifier.citationРудницький С.О. Роль "задачного" навчання при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 115-117uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14421-
dc.descriptionhttps://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ роботі показано, що використання задачного підходу при розв’язуванні завдань з теорії ймовірностей та математичної статистика сприяє ліквідації формалізму в знаннях студентів. Зокрема, описано роль та місце стохастичних задач в навчанні теорії ймовірностей та сформульовано причини застосування такого підходу.uk_UA
dc.publisherСуми (Електронне видання)uk_UA
dc.subjectстохастикаuk_UA
dc.subjectзадачне навчанняuk_UA
dc.subjectтеорія ймовірностейuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleРОЛЬ «ЗАДАЧНОГО» НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Рудн Суми.pdf691,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.