Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюльченко, Вячеслав Григорович-
dc.contributor.authorСусло, Лариса Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-12-21T21:08:30Z-
dc.date.available2021-12-21T21:08:30Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationЛюльченко В.Г. Структурні компоненти формування санітарно-гігієнічної культури в майбутнього інженера-педагога харчового профілю у процесі професійної підготовки / В.Люльченко, Л.Сусло // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" 2021. Вип. 2. С. 57-63uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14445-
dc.description.abstractУ статті досліджено феномен професійної підготовки інженера-педагога харчового профілю до професійної діяльності в сфері збереження здоров’я учасників освітнього процесу. Висвітлено структурні компоненти та проаналізовано їхній зміст: мотиваційний (позитивна мотиваційна спрямованість на опанування професійної санітарно-гігієнічної компетентності тощо), когнітивний (обізнаність із понятійно-термінологічним апаратом санітарно-гігієнічної культури інженера-педагога харчового профілю тощо), діяльнісний (уміння організовувати та формувати санітарно-гігієнічну культуру тощо).uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:377.011.3-051]:664-
dc.subjectсанітарія; гігієна; культура; харчовий профіль; інженер-педагог; професійна підготовка; компоненти; показники; освітній процес; готовністьuk_UA
dc.titleСтруктурні компоненти формування санітарно-гігієнічної культури в майбутнього інженера-педагога харчового профілю у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Люльченко_Сусло.pdf477,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.