Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454
Назва: | Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії |
Автори: | Булах, Аліна Кравчук, Неля Павлівна |
Ключові слова: | компетентність інклюзія соціалізація дошкільники |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань : «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Булах А., Кравчук Н.П. Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 34–37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Булах, Кравчук.pdf | 141,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.