Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-31T20:53:52Z-
dc.date.available2022-01-31T20:53:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Випуск 190. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 163-169uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14465-
dc.description.abstractСучасний стан логопедичної освіти вимагає застосування нових алгоритмів діагностики рівнів готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів, зокрема до взаємодії з дітьми із порушенням мовлення.uk_UA
dc.publisherКропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:376-056.264-051-
dc.subjectЛогопедіяuk_UA
dc.subjectЛогопедична освітаuk_UA
dc.subjectВзаємодія з дітьмиuk_UA
dc.subjectМовленнєві порушенняuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.