Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T20:53:52Z | - |
dc.date.available | 2022-01-31T20:53:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Випуск 190. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 163-169 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14465 | - |
dc.description.abstract | Сучасний стан логопедичної освіти вимагає застосування нових алгоритмів діагностики рівнів готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів, зокрема до взаємодії з дітьми із порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.publisher | Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:376-056.264-051 | - |
dc.subject | Логопедія | uk_UA |
dc.subject | Логопедична освіта | uk_UA |
dc.subject | Взаємодія з дітьми | uk_UA |
dc.subject | Мовленнєві порушення | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Застосування діяльнісно-технологічного критерію для визначення готовності майбутніх логопедів.pdf | 711,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.