Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T13:06:16Z | - |
dc.date.available | 2022-02-04T13:06:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Душечкіна Н.Ю. Варіативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хімії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ: збірник наукових праць. Умань : Видавець «Сочінський М.М.». Вип. 24. 2021. С. 175-179. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-304-434-7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495 | - |
dc.description.abstract | Виявлено, що диференційована самостійна робота учнів при вивченні хімії, як певний спосіб навчання, охарактеризована нами за такими істотними ознаками, як: дидактична спрямованість, особливість (тип) пізнавальної діяльності учнів, форма організації роботи, вид джерела знань. Найважливішою відмінністю змісту самостійності учнів і їх диференціації є його ступінчастість, варіативність, відкритість і альтернативність. Саме ці особливості освіти і продиктували необхідність введення диференційованого навчання. | uk_UA |
dc.publisher | «Сочінський М. М.» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 24; | - |
dc.subject | хімія | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | варіативні завдання | uk_UA |
dc.title | Варіативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хімії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
цілий_removed.pdf | 361,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.