Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14515
Назва: | Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови |
Інші назви: | Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови |
Автори: | Мамчур, Євген Анатолійович |
Ключові слова: | професійно-ціннісні орієнтації мотив педагогічна умова підготовка вчителя |
Дата публікації: | 28-вер-2020 |
Видавництво: | Publishing House of Katowice School of Technology |
Бібліографічний опис: | Мамчур Є.А. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Є.А. Мамчур // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Роль інформації та технологій в побудові посткоронавірусного світу, 28-29 вересня 2020 р., Вища технічна школа в Катовіце, Польща, С. 324-332. |
Короткий огляд (реферат): | Початок третього тисячоліття висуває нові вимоги до підготовки вчителя іноземної мови. Учитель сьогодні повинен мати належну академічну підготовку, вміти працювати інноваційно, бути здатним до формування в учнів духовних морально-етичних цінностей, виховання культури спілкування, шанобливого ставлення насамперед до рідного українського слова і до мови іншого народу. У становленні такого вчителя нової генерації, формуванні його ціннісних орієнтацій вирішальну роль відіграє вищий заклад освіти, професорсько-викладацький склад, навчально-виховний процес, якщо для цього створено належні педагогічні умови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14515 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ПедУмовиФорм(324-332).pdf | 7,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.