Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14515
Назва: Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови
Інші назви: Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Ключові слова: професійно-ціннісні орієнтації
мотив
педагогічна умова
підготовка вчителя
Дата публікації: 28-вер-2020
Видавництво: Publishing House of Katowice School of Technology
Бібліографічний опис: Мамчур Є.А. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Є.А. Мамчур // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Роль інформації та технологій в побудові посткоронавірусного світу, 28-29 вересня 2020 р., Вища технічна школа в Катовіце, Польща, С. 324-332.
Короткий огляд (реферат): Початок третього тисячоліття висуває нові вимоги до підготовки вчителя іноземної мови. Учитель сьогодні повинен мати належну академічну підготовку, вміти працювати інноваційно, бути здатним до формування в учнів духовних морально-етичних цінностей, виховання культури спілкування, шанобливого ставлення насамперед до рідного українського слова і до мови іншого народу. У становленні такого вчителя нової генерації, формуванні його ціннісних орієнтацій вирішальну роль відіграє вищий заклад освіти, професорсько-викладацький склад, навчально-виховний процес, якщо для цього створено належні педагогічні умови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14515
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ПедУмовиФорм(324-332).pdf7,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.