Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргай, Лілія Анатоіївна-
dc.date.accessioned2022-05-11T08:58:44Z-
dc.date.available2022-05-11T08:58:44Z-
dc.date.issued2022-02-15-
dc.identifier.citationМоргай Л. А. Соціальна профілактика девіантної поведінки в молодіжному середовищі закладу вищої освіти. «Ввічливість. Humanitas». Вип. 1, 2022 р. Видавничий дім «Гельветика» 2022. С.87-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14570-
dc.description.abstractУ статті висвітлена проблематика девіантної поведінки серед здобувачів вищої освіти. Подано визначення «девіантної поведінка». З’ясовано, що соціологи, медики, психологи та педагоги досить давно досліджують природу девіантної поведінки та класифікують різні види девіацій. Висвітлено визначення даного терміну науковою елітою. Описаний соціально-психологічний підхід. Зазначені ознаки та прояви девіантної поведінки, які можуть виражатися у характері і діях особистості. Встановлено, що у педагогічній літературі девіантна поведінка розглядається як різновид ненормативної поведінки індивідів або соціальних груп, що характеризується діями, які відхиляються від загально прийнятих або допущених норм. З’ясовано, що основними ознаками девіантності є: важко навченість (неорганізованість, неуспішність дитини); важковиховуваність (стійкі зміни поведінки: підвищена збудженість або загальмованість, агресивність, конфліктність, невміння підпорядковувати особисті інтереси колективним, швидка зміна настрою, афективність, систематично повторювані поступки). Охарактеризовані складові профілактики девіантної поведінки серед студентів. З’ясовано, що особи, яких називаємо девіантними, досить часто стають жертвами поняття «соціальне відхилення» - це приписуваний статус», тобто «ярлик», якій навішують через суб’єктивне ставлення впливові прошарки населення мало захищеним громадянам чи цілими групами осіб. Описаний аналіз психологічних особливостей студента: психологічні якості суб՚єкта (рівень агресії, характеристики емоційної і вольової сфери), система соціально – психологічних якостей (спрямованість особистості, особливості комунікативного стилю, приналежність до неформальних груп асоціальної спрямованості). Описано сім принципів профілактичної роботи з студентами: комплексність, адресність, масовість, позитивність інформації, мінімізація негативних наслідків, особиста зацікавленість та відповідальність учасників, максимальна активність особистості. Встановлено, що сучасний соціальний працівник має бути професіоналом своєї справи, щоб унеможливити проявів девіантної поведінки серед здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 316.624.2:378.011.3-052;-
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectсоціальна профілактикаuk_UA
dc.subjectдевіаціяuk_UA
dc.subjectсоціальне відхиленняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectпринципи профілактики роботи зі студентами.uk_UA
dc.titleСоціальна профілактика девіантної поведінки в молодіжному середовищі закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeСоціальна профілактика девіантної поведінки в молодіжному середовищі закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Моргай Л. А..pdf615,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.