Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14573
Назва: USING GEOGEBRA ENVIRONMENT TO VISUALIZE EDUCATIONAL MATERIAL IN THE PROCESS OF TRAINING PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS
Інші назви: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ СЕРЕДОВИЩА GEOGEBRA
Автори: Дубовик, Віталій Васильович
Рудницький, Сергій Олександрович
Ключові слова: інформаційні технології
GeoGebra
динамічна математика
візуалізація
диференціальна геометрія
лінійна алгебра
Дата публікації: 9-тра-2022
Видавництво: Суми (Електронне видання)
Бібліографічний опис: Дубовик В. В., Рудницький С. О. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ СЕРЕДОВИЩА GEOGEBRA. Фізико-математична освіта, 34(2), 33–37.
Серія/номер: УДК;378.147:[004.78:51]:[378.018.8:373.5.011.3-051:51]
Короткий огляд (реферат): Formulation of the problem.The training of pre-service mathematics teachers requires a high level of visualization of educational material. Integrating a dynamic learning environment GeoGebra can help improve students' skills and knowledge, as well as improvethe level of teaching to achieve desired learning goals.Materials and methods The following methods were used in the course of work: theoretical (analysis of scientific and methodological literature to study the state of the problem of using visualization tools by computer mathematics); empirical (observation and systematization of GeoGebra tools in lectures and practical classes of the disciplines "Linear Algebra" and "Differential Geometry and Topology"). It illustrated how one can build and explore spaceand plane curves with GeoGebra as well as manipulate matrices.Results.This work studies peculiarity of using custom applets and other GeoGebra activities in the process of teaching differential geometry and linear algebra as a part of the pre-service mathematics teachers’ training curriculum. In particular, it describes the affordances of this tool for studying the space curves and forming matrices operations, and finding inverse matrices skills. The advantages and disadvantages of using the GeoGebra environment in the process of teaching linear algebra and differential geometry are highlighted.Conclusions. In today's world, the introduction of information technology in the educational process is a necessary component of the successful mastering of mathematics. GeoGebra is one of the powerful systems of computer mathematics used for dynamic visualization, problem-solving calculations, data processing, and research. This work uses some of the mathematical disciplines to illustrate the benefits of using GeoGebra in the educational process.
Формулювання проблеми.Навчання майбутніх вчителів математики потребує високий рівень візуалізації навчального матеріалу. Інтеграція динамічного середовища GeoGebraу навчальний процес може допомогти покращити навички та знання студентів, а також підвищити рівень викладання для досягнення бажаних цілей навчання. Матеріали і методи. У ході роботи використовувались наступні методи: теоретичні (аналіз науково-методичноїлітератури для дослідження стану проблеми застосування засобів візуалізації методами комп’ютерної математики); емпіричні (спостереження та систематизація інструментів GeoGebraна лекційних і практичних заняттях дисциплін «Лінійна алгебра» та «Диференціальна геометрія і топологія»). Показано, як за допомогою GeoGebraможна будувати та досліджувати просторові та плоскі криві; виконувати дії над матрицями.Результати.Розглянуто особливості використання авторських аплетів та інших розробок GeoGebraпід час викладання дисциплін диференціальна геометрія та лінійна алгебра у процесі підготовки майбутніх вчителів математики, зокрема описано можливості застосування даного інструмента для дослідження властивостей просторових кривих і формування практичних вмінь та навичок виконання операцій над матрицями, знаходження обернених матриць. Висвітлено переваги та недоліки використання середовища GeoGebraв освітньому процесі з лінійної алгебри та диференціальної геометрії. Висновки. В сучасному світі впровадження інформаційних технологій в освітній процес є необхідною компонентою успішного засвоєння навчальних дисциплін з математики. Однією з потужних систем комп’ютерної математики для динамічної візуалізації, розрахунків під час розв’язування задач, обробки даних та науково-дослідницької роботи є середовище GeoGebra. В роботі на прикладі окремих математичних дисциплін показано переваги використання даної системи в освітньому процесі.
Опис: https://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14573
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2022-342-dubovykrudnytskyi-fmo.pdf737,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.