Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorРудницький, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-05-12T12:48:46Z-
dc.date.available2022-05-12T12:48:46Z-
dc.date.issued2022-05-09-
dc.identifier.citationДубовик В. В., Рудницький С. О. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ СЕРЕДОВИЩА GEOGEBRA. Фізико-математична освіта, 34(2), 33–37.uk_UA
dc.identifier.otherDOI 10.31110/2413-1571-2022-034-2-005-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14573-
dc.descriptionhttps://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/161uk_UA
dc.description.abstractFormulation of the problem.The training of pre-service mathematics teachers requires a high level of visualization of educational material. Integrating a dynamic learning environment GeoGebra can help improve students' skills and knowledge, as well as improvethe level of teaching to achieve desired learning goals.Materials and methods The following methods were used in the course of work: theoretical (analysis of scientific and methodological literature to study the state of the problem of using visualization tools by computer mathematics); empirical (observation and systematization of GeoGebra tools in lectures and practical classes of the disciplines "Linear Algebra" and "Differential Geometry and Topology"). It illustrated how one can build and explore spaceand plane curves with GeoGebra as well as manipulate matrices.Results.This work studies peculiarity of using custom applets and other GeoGebra activities in the process of teaching differential geometry and linear algebra as a part of the pre-service mathematics teachers’ training curriculum. In particular, it describes the affordances of this tool for studying the space curves and forming matrices operations, and finding inverse matrices skills. The advantages and disadvantages of using the GeoGebra environment in the process of teaching linear algebra and differential geometry are highlighted.Conclusions. In today's world, the introduction of information technology in the educational process is a necessary component of the successful mastering of mathematics. GeoGebra is one of the powerful systems of computer mathematics used for dynamic visualization, problem-solving calculations, data processing, and research. This work uses some of the mathematical disciplines to illustrate the benefits of using GeoGebra in the educational process.uk_UA
dc.description.abstractФормулювання проблеми.Навчання майбутніх вчителів математики потребує високий рівень візуалізації навчального матеріалу. Інтеграція динамічного середовища GeoGebraу навчальний процес може допомогти покращити навички та знання студентів, а також підвищити рівень викладання для досягнення бажаних цілей навчання. Матеріали і методи. У ході роботи використовувались наступні методи: теоретичні (аналіз науково-методичноїлітератури для дослідження стану проблеми застосування засобів візуалізації методами комп’ютерної математики); емпіричні (спостереження та систематизація інструментів GeoGebraна лекційних і практичних заняттях дисциплін «Лінійна алгебра» та «Диференціальна геометрія і топологія»). Показано, як за допомогою GeoGebraможна будувати та досліджувати просторові та плоскі криві; виконувати дії над матрицями.Результати.Розглянуто особливості використання авторських аплетів та інших розробок GeoGebraпід час викладання дисциплін диференціальна геометрія та лінійна алгебра у процесі підготовки майбутніх вчителів математики, зокрема описано можливості застосування даного інструмента для дослідження властивостей просторових кривих і формування практичних вмінь та навичок виконання операцій над матрицями, знаходження обернених матриць. Висвітлено переваги та недоліки використання середовища GeoGebraв освітньому процесі з лінійної алгебри та диференціальної геометрії. Висновки. В сучасному світі впровадження інформаційних технологій в освітній процес є необхідною компонентою успішного засвоєння навчальних дисциплін з математики. Однією з потужних систем комп’ютерної математики для динамічної візуалізації, розрахунків під час розв’язування задач, обробки даних та науково-дослідницької роботи є середовище GeoGebra. В роботі на прикладі окремих математичних дисциплін показано переваги використання даної системи в освітньому процесі.uk_UA
dc.publisherСуми (Електронне видання)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147:[004.78:51]:[378.018.8:373.5.011.3-051:51]-
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectGeoGebrauk_UA
dc.subjectдинамічна математикаuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectдиференціальна геометріяuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.titleUSING GEOGEBRA ENVIRONMENT TO VISUALIZE EDUCATIONAL MATERIAL IN THE PROCESS OF TRAINING PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERSuk_UA
dc.title.alternativeВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ СЕРЕДОВИЩА GEOGEBRAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2022-342-dubovykrudnytskyi-fmo.pdf737,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.