Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14590
Назва: Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності
Інші назви: Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності
Автори: Моргай, Лілія Анатоіївна
Ключові слова: етика
спілкування
комунікація
соціальні норми
соціалізація
соціальна група
професіоналізм
повна вища освіта
адаптація
базова вища освіта
Дата публікації: 25-лис-2021
Видавництво: Умань Візаві 2021
Бібліографічний опис: Моргай Л. А. Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. унт. імені Павла Тичини ; уклад.: Л. А. Моргай. – Умань : Візаві, 2021. – 180 с.
Серія/номер: УДК 316.77(075.8) С69;
Короткий огляд (реферат): Важливим аспектом професіоналізму особистості є рівень знань соціальних та психологічних аспектів спілкування, уміння використовувати набуті знання на практиці. Даний курс присвячений питанням соціально-психологічних аспектів спілкування в професійній діяльності. Метою дисципліни є формування культури ділового спілкування, компетенцій для здійснення професійної діяльності з урахуванням психологічних основ ділового спілкування, етичних норм і правил ділового етикету. Завдання дисципліни полягають у формуванні вмінь використання соціально-психологічних засобів спілкування, вільному володінні теоретичними знаннями з питань соціально-психологічних основ ділового спілкування, інструментарієм, методикою розробки соціально-психологічної діагностики організації та набуття практичних вмінь та навичок щодо використання психологічних методів ділового спілкування. У результаті засвоєння дисципліни «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності» студенти повинні знати: основні категорії і поняття наукової психології та етики, теоретичні основи та принципи ділового спілкування, психологічні характеристики особистості та особливості їх прояву в процесі ділового спілкування, причини виникнення і види конфліктів в процесі спілкування; вміти: використовувати знання соціально-психологічних основ ділового спілкування у своїй діяльності; будувати міжособистісні відносини на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях; впроваджувати етичні норми і правила ділового етикету в повсякденну практику ділового спілкування. Посібник рекомендованийй студентам IІІ курсу факультету соціальної та психологічної освіти (спеціальність: 232 «Соціальне забезпечення»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14590
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
посібник Моргай Л.А..pdf379,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.