Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620
Назва: NEW TENDENCIES OF EFL TEACHER TRAINING AT UKRAINIAN UNIVERSITIES: BRITISH COUNCIL PROJECT IMPLEMENTATION
Інші назви: Нові тенденції підготовки вчителів англійської мови в українських університетах:реалізація проекту Британської Рди
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: tendencies
British Council programs
English as a foreign language,
teacher training course,
educational reforms
Дата публікації: 2021
Видавництво: еклектронне видання
Бібліографічний опис: Kolisnichenko, A., Koliada, N., & Gembaruk, A. New Tendencies of EFL Teacher Training at Ukrainian Universities: British Council Project Implementation. Studies in Comparative Education. Uman, 2021. Vol. 2.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються заходи реформування освіти в Україні з акцентом на нові тенденції формальної освіти вчителів іноземної мови. Розглядаються новітні документи та визначаються перспективи їх впровадження в українську вищу педагогічну освіту. Велика увага приділяється положенням, та іншим документам, затвердженим Міністерством освіти і науки України. У статті описано програму «Шкільний вчитель нового покоління», яка впроваджується в кількох українських університетах. Аналіз вимог до кваліфікації майбутніх вчителів іноземних мов та огляд останніх проєктів, програм і планів дозволили вказати тенденції розвитку педагогічної освіти та окреслити їх вплив на підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов. У цій статті визначено наступний перелік: впровадження нових підходів; державний моніторинг і підтримка; підтримка нових у професії вчителів; підвищення кваліфікації вчителів; широка співпраця освіти і науки; співпраця між освітянами різних етапів навчального процесу. Запропоновані авторкою нові тенденцій у навчанні майбутніх учителів іноземних мов узагальнюють академічні зусилля українських освітян, демонструють прогресивний досвід та можуть бути корисними для визначення подальших перспектив формальної освіти вчителів іноземних мов в Україні.
Опис: http://pps.udpu.edu.ua/article/view/256232/253337
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
250299-Article Text-574486-1-10-20211230.pdf530,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.