Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.contributor.author | Колісніченко, Ангеліна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T10:22:45Z | - |
dc.date.available | 2022-05-30T10:22:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Kolisnichenko, A., Koliada, N., & Gembaruk, A. New Tendencies of EFL Teacher Training at Ukrainian Universities: British Council Project Implementation. Studies in Comparative Education. Uman, 2021. Vol. 2. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620 | - |
dc.description | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/256232/253337 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються заходи реформування освіти в Україні з акцентом на нові тенденції формальної освіти вчителів іноземної мови. Розглядаються новітні документи та визначаються перспективи їх впровадження в українську вищу педагогічну освіту. Велика увага приділяється положенням, та іншим документам, затвердженим Міністерством освіти і науки України. У статті описано програму «Шкільний вчитель нового покоління», яка впроваджується в кількох українських університетах. Аналіз вимог до кваліфікації майбутніх вчителів іноземних мов та огляд останніх проєктів, програм і планів дозволили вказати тенденції розвитку педагогічної освіти та окреслити їх вплив на підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов. У цій статті визначено наступний перелік: впровадження нових підходів; державний моніторинг і підтримка; підтримка нових у професії вчителів; підвищення кваліфікації вчителів; широка співпраця освіти і науки; співпраця між освітянами різних етапів навчального процесу. Запропоновані авторкою нові тенденцій у навчанні майбутніх учителів іноземних мов узагальнюють академічні зусилля українських освітян, демонструють прогресивний досвід та можуть бути корисними для визначення подальших перспектив формальної освіти вчителів іноземних мов в Україні. | uk_UA |
dc.publisher | еклектронне видання | uk_UA |
dc.subject | tendencies | uk_UA |
dc.subject | British Council programs | uk_UA |
dc.subject | English as a foreign language, | uk_UA |
dc.subject | teacher training course, | uk_UA |
dc.subject | educational reforms | uk_UA |
dc.title | NEW TENDENCIES OF EFL TEACHER TRAINING AT UKRAINIAN UNIVERSITIES: BRITISH COUNCIL PROJECT IMPLEMENTATION | uk_UA |
dc.title.alternative | Нові тенденції підготовки вчителів англійської мови в українських університетах:реалізація проекту Британської Рди | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
250299-Article Text-574486-1-10-20211230.pdf | 530,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.