Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14628
Назва: | Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику» |
Інші назви: | Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику» |
Автори: | Моргай, Лілія Анатоіївна |
Ключові слова: | соціальний працівник діти "групи ризику" сім"я соціальний педагог арттерапія функції соціального працівника |
Дата публікації: | 12-жов-2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" |
Бібліографічний опис: | Моргай Л. А. Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (12 жовтня 2021 р. Умань) та ІІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму з інклюзивного туризму (27 травня 2021 р. Умань). 2021. С. 60-63. |
Короткий огляд (реферат): | У праці висвітлено роботу соціального працівника з "дітьми групи ризику". Діти «групи ризику» – це діти, які не бажають прислухатися до методів виховання та навчання. Щоб вирішити проблему з дітьми «групи ризику» потрібно використовувати різноманітні методики. Саме на них операються у своїй діяльності соціальні працівники. Перед тим, як соціальному працівникові починати працювати з дитиною «групи ризику» потрібно за допомогою різних форм, методів виявити серед колективу таку особу (спостереження, анкетування). Після того, як соціальний працівник визначив хто саме з дітей відноситься до «групи ризику» потрібно зробити наступні кроки: за допомогою методу аналізу та збору інформації вивчити «особисту справу» учня; проводити діагностику для того, щоб дібрати корекційні методики; індивідуально проводити з дитиною бесіди та вправи; проводити бесіди з батьками, однокласниками, друзями, вчителями; заповнювати педагогічно-психологічну характеристику учня, з яким проводиться робота; проводити корекційну роботу з дитиною протягом певного часу [3]. Починаючи працювати, соціальний працівник повинен пам’ятати, що головне в стосунках з дитиною – взаємна повага і довіра. Все, що розповідає учень повинно залишитися між ними. Лише за дозволом дитини працівник може поговорити про дану проблему з батьками, вчителями. Якщо винести якусь таємницю, без дозволу – може зашкодити учню (психологічна травма). Робота соціального педагога не закінчується лише в кабінеті чи в стінах школи. Він повинен співпрацювати з органами державної влади, з центром сім՚ ї. Його завданням також повинно бути допомогти дитині реалізувати себе як особистість, долучити його до секцій, кружків, залучити до різних заходів які проходять в школі. Навчити дитину правильно реалізувати свій вільний час. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14628 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Моргай Л.А. тези+.pdf | 403,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.