Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633
Назва: | Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови |
Автори: | Біленька, Юлія Олександрівна |
Ключові слова: | гейміфікація навчання англійська мова індивідуальний підхід |
Дата публікації: | 21-лют-2022 |
Видавництво: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Бібліографічний опис: | Біленька Ю. О.Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів:проблеми та стратегії: збірник тез доповідей VI міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Кропивницький, 21 лютого 2022 р. С. 293-295 |
Серія/номер: | ББК;81.2(3) і – 67 УДК;4И |
Короткий огляд (реферат): | Гейміфікований процес навчання означає включення елементів гри до навчальних курсів, щоб залучити здобувачів вищої освіти, підвищити рівень їх мотивації, сприяти покращенню рівня їх знань, умінь та навичок. Гейміфікація є ключем до реалізації соціальних зв'язків у процесі навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633 |
ISSN: | 2522-4743 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf | 4,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.