Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633
Назва: Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови
Автори: Біленька, Юлія Олександрівна
Ключові слова: гейміфікація
навчання
англійська мова
індивідуальний підхід
Дата публікації: 21-лют-2022
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Біленька Ю. О.Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів:проблеми та стратегії: збірник тез доповідей VI міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Кропивницький, 21 лютого 2022 р. С. 293-295
Серія/номер: ББК;81.2(3) і – 67
УДК;4И
Короткий огляд (реферат): Гейміфікований процес навчання означає включення елементів гри до навчальних курсів, щоб залучити здобувачів вищої освіти, підвищити рівень їх мотивації, сприяти покращенню рівня їх знань, умінь та навичок. Гейміфікація є ключем до реалізації соціальних зв'язків у процесі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633
ISSN: 2522-4743
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf4,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.