Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіленька, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-03T09:45:12Z-
dc.date.available2022-06-03T09:45:12Z-
dc.date.issued2022-02-21-
dc.identifier.citationБіленька Ю. О.Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів:проблеми та стратегії: збірник тез доповідей VI міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Кропивницький, 21 лютого 2022 р. С. 293-295uk_UA
dc.identifier.issn2522-4743-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633-
dc.description.abstractГейміфікований процес навчання означає включення елементів гри до навчальних курсів, щоб залучити здобувачів вищої освіти, підвищити рівень їх мотивації, сприяти покращенню рівня їх знань, умінь та навичок. Гейміфікація є ключем до реалізації соціальних зв'язків у процесі навчання.uk_UA
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesББК;81.2(3) і – 67-
dc.relation.ispartofseriesУДК;4И-
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleГейміфікація у процесі вивчення англійської мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf4,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.