Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-03T12:09:49Z-
dc.date.available2022-06-03T12:09:49Z-
dc.date.issued2022-04-15-
dc.identifier.citationПоліщук Н.М.Феномен здоров’я як основа формування здоров’язбережувальної компетентності особистостіРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. С. 81-84uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14635-
dc.description.abstractУ праці висвітлено основні Однією з надактуальних проблем сучасності є формування здоров’язбережувальної компетентності особистості, що передбачає формування у молодого покоління культури здорового способу життя. Підтвердженням означеного вище є результати сучасних досліджень – за останні десять років спостерігається негативна динаміка зростання захворюваності молоді практично за всіма класами хвороб. При цьому зниження рівня здоров’я молоді обумовлено як конкретними причинами (спадковістю, способом життя, незадовільною профілактичною роботою та медичною допомогою, забрудненням атмосферного повітря, низькою якістю продуктів харчування та питної води, несприятливими умовами у сім’ї тощо), так і більш загальними (кризисними явищами в економіці, зниженням матеріального добробуту, соціальною нестабільністю) [8]. До запропонованого науковцями переліку додаємо низку факторів, викликаних соціально-економічним станом країни в умовах війни, карантинних обмежень тощо. Ключовим у терміносполуці «здоров’язбережувальна компетентність» є поняття здоров’я. Автори різних дефініцій «здоров’я» використовують безліч критеріїв, що характеризують, з їхнього погляду, поняття «здоров’я людини» – це «певний стан органічного існування», «оптимальне функціонування організму», «процес збереження і розвитку», «динамічний феномен», «можливість людини» тощо. Усе це свідчить про відсутність єдиної точки зору на проблему критеріїв поняття «здоровяuk_UA
dc.publisherДрук ПП «ПÓСВІТ»uk_UA
dc.subjectкомпетентності особистостіuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальноїuk_UA
dc.subjectстан оптимальної саморегуляціїuk_UA
dc.subjectЗдоров’яuk_UA
dc.subjectволонтерська діяльністьuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.titleФеномен здоров’я як основа формування здоров’язбережувальної компетентності особистостіuk_UA
dc.title.alternativeФеномен здоров’я як основа формування здоров’язбережувальної компетентності особистостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поліщук Н,М,++++.pdf381,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.