Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T05:27:43Z-
dc.date.available2022-06-10T05:27:43Z-
dc.date.issued2022-05-27-
dc.identifier.citationТітова Л. Онлайн-засоби формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. № 5(12) 2022. P. 132-143.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-5(12)-132-143-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14650-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1578/1576uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку освіти одним з основних питань є перехід базової школи на навчання за Концепцією Нової української школи, згідно з якою до формули нової школи входить інформаційно-цифрова компетентність (ІЦК) як одна з ключових. Дана компетентність включає алгоритмічне мислення та фундаментальні знання з основ програмування впевнене володіння інструментами ІКТ, які використовуються для забезпечення інформаційних процесів, навички використання баз даних та безпечної роботи в Інтернеті, а також медіа та інформаційну грамотність і розуміння етики роботи з інформацією. У статті розглянуто онлайн-засоби для формування елементів ІЦК майбутніх педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання. Зокрема, йде мова про ресурси, що сприяють формуванню інфомедійного блоку ІЦК, який включає поняття етики роботи з інформацією, а також інформаційної та медіа культури. Якщо раніше дистанційна освіта поступалась звичному нам очному навчанню, то у ході теперішніх подій (повномасштабна війна на території України, пандемія Covid-19), вона набуває все активнішого застосування. Саме тому використання онлайнових сервісів стало невід’ємною частиною навчальних занять як в закладах загальної середньої освіти, так і в закладах вищої освіти. В освітньому процесі більш широко застосовують не лише традиційні та звичні для нас Google Meet, Zoom, Classroom та Moodle, а й набувають все більшої популярності ресурси, що дозволяють урізноманітнити навчальні завдання (Learningapps.org, Kahoot!, Quizizz, Quizlet, Plickers) або ж змінити звичну форму отримання знань на альтернативну (зокрема, неформальну освіту), наприклад, масові відкриті онлайн-курси (Prometheus, EdEra, ВУМ online, Get Digital від Facebook, Google Digital Workshop, Coursera, Academy Cisco) чи ігрові сервіси (Медіазнайко, Гра «Медіаграмотна місія», Kodable, CheckiO, BlocklyGames). Тому, враховуючи доступність та різноманітність сучасних онлайн-засобів, варто зазначити, що їх використання в освітньому процесі сприяє формуванню однієї з найважливіших компетентностей сучасного інформаційного суспільства – ІЦК.uk_UA
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republikauk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectонлайн-сервісuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectавторське правоuk_UA
dc.subjectinformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectonline serviceuk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectmedia cultureuk_UA
dc.subjectinformation cultureuk_UA
dc.subjectcopyrightuk_UA
dc.subjectplagiarismuk_UA
dc.titleОНЛАЙН-ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Titova Infomedia block of IDC.pdf959,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.