Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-13T11:03:56Z-
dc.date.available2022-06-13T11:03:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIryna Kyryliuk. Social networks in the context of current trends in the development of the tourism industry. Zeszyty naukowe. tom 20, rocznik X. numer 2/2021. Sucha Beskidzka 2021. р. 6–20.uk_UA
dc.identifier.issn2084-8722-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14675-
dc.descriptionhttps://zn.wste.edu.pl/images/zn20.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено роль соціальних мереж у просуванні туристичних продуктів і послуг у конкурентному середовищі для підвищення ефективної діяльності суб’єктів господарювання й задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізувати комунікаційну політику туристичних компаній, максимізувати функціональні можливості поточної системи комунікацій та скоротити витрати на зв’язок, що істотно підвищує ефективність і піднімає бізнес на новий, більш вищий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп і визначено напрями популяризації туристичних послуг залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом для просування туристичних послугuk_UA
dc.publisherZeszyty naukowe. Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiejuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.titleSOCIAL NETWORKS IN THE CONTEXT OF CURRENT TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE TOURISM INDUSTRYuk_UA
dc.title.alternativeСОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Кирилюк_репозитарій.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.