Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorПідгорний, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2022-06-20T12:38:33Z-
dc.date.available2022-06-20T12:38:33Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationТкаченко І.А., Краснобокий Ю.М., Підгорний О.В. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 01 листопада – 16 листопада 2021 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 93 – 95.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14705-
dc.description.abstractНова ідеологія освіти полягає в тому, що її зміст будується не лише на основі виділення головних аспектів наук як бази шкільних дисциплін. Вона знайшла своє відображення у створенні особистісно зорієнтованої парадигми навчання. У межах цієї парадигми природнича освіта пов’язується з можливістю реалізації творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світі, а фізичні знання стають фундаментальними, впливаючи безпосередньо на формування наукового стилю мислення.uk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмодернізація природничо-наукової освітиuk_UA
dc.subjectфахова підготовка вчителя фізикиuk_UA
dc.titleОсобливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.