Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14728
Назва: THEORETICAL FUNDAMENTALS OF STUDYING A FOREIGN LANGUAGE IN THE FORMATION OF AN INDIVIDUAL TRAJECTORY OF HIGHER EDUCATION
Інші назви: Теоретичні основи вивчення іноземних мов у процесі формування індивідуальної траєкторії вищої освіти
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: foreign language
innovative teaching
higher education
teaching technology
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: Laplage em revista (international)
Бібліографічний опис: Iryna Postolenko, Iryna Svetsova, Olga Kondrashova, Viktoriia Husak, Tetyana Dniprovska, Inna Pysmenna. “THEORETICAL FUNDAMENTALS OF STUDYING A FOREIGN LANGUAGE IN THE FORMATION OF AN INDIVIDUAL TRAJECTORY OF HIGHER EDUCATION”, Laplage em revista (international), Том 7, Випуск 2, Стор.: 721-728, DOI: https://doi.org/10.24115/S2446-62202021721151p.721-728.
Короткий огляд (реферат): The aim this paper is to determine the individual trajectory of the organization of teaching English, considering the individual differences of students and the level of development of their ability to learn. This bibliographical and reflective study used the specialized literature as support and reinforced arguments to prove its hypothesis as the final result: “toteach a foreign language will be effective if the system of didactic and educational means used in the lesson corresponds to the aims of the activity, the real cognitive capabilities of the group, individual students, groups of students”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14728
ISSN: 2446-6220
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Postolenko_WOS_30.08.2021.pdf154,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.