Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14734
Назва: Педагогічний складник освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії
Автори: Кірдан, Олена Леонідівна
Кірдан, Олександр Петрович
Ключові слова: викладацька діяльність
освітньо-наукова програма
методологія педагогічної діяльності
викладацька компетентність
професійний стандарт
третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
формальна освіта
неформальна освіта
Дата публікації: 30-гру-2021
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Педагогічна складова освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 4 (137), Одеса, 2021. С. 68–74. https://doi.org/10.24195/2617-6688-2021-4-9.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена необхідністю забезпечення оволодіння випускниками освітньо-наукових програм доктора філософії методології педагогічної діяльності. Метою статті є характеристика педагогічного складника освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Досягнення мети статті уможливило використання загальнонаукових методів: аналізу, синтезу, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент-аналізу для виокремлення та характеристики особливостей формування здатності до викладання здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти. Обґрунтовано важливість формування викладацької компетентності в контексті дотримання положень нормативно-правових документів підготовки докторів філософії, дескрипторів Національної рамки кваліфікацій, методичних рекомендацій для розроблення стандартів вищої освіти та професійного стандарту на групу професій «Викладачі закладу вищої освіти». Наголошено, що нормативно передбачено наявність в освітньо-науковій програмі підготовки доктора філософії відповідних компетентностей, програмних результатів навчання та освітніх компонентів, спрямованих на його становлення як науково-педагогічного працівника високої кваліфікації. Акцентовано, що формування педагогічного складника освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії узалежнене від політики закладу вищої освіти, який визначає обсяг педагогічної (викладацької) практики, встановлює дисципліни пререквізити. Окреслено можливості неформальної освіти для розвитку викладацької компетентності майбутніх докторів філософії. Подано висновок про роль і значення педагогічного складника освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії.
Опис: https://nv.pdpu.edu.ua/Magazin
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14734
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11.pdf263,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.